null

Zasady obowiązujące w Urzędzie Dzielnicy Ursus w związku z epidemią COVID-19

Drukuj otwiera się w nowej karcie
Urząd Dzielnicy Ursus
Autor: Urząd dzielnicy Ursus m.st. Warszawy

W związku z zagrożeniem związanym z epidemią COVID-19 przypominamy, że w Urzędzie Dzielnicy Ursus obowiązują następujące zasady:

  1. Obowiązek zasłaniania ust i nosa maseczką ochronną
  2. Dezynfekcja rąk – przy wejściu do urzędu dostępne są dystrybutory z płynem do dezynfekcji
  3. Zachowanie dystansu wobec pozostałych osób przebywających w urzędzie

Nie ma potrzeby umawiania się telefonicznie na wizytę w urzędzie. Funkcjonuje system pobierania numerków. Sprawy urzędowe wymagające bezpośredniego kontaktu z pracownikami urzędu załatwiamy w Wydziale Obsługi Mieszkańców na parterze budynku w specjalnie wyznaczonych miejscach.

Zachęcamy do załatwiania spraw na odległość – wiele spraw możemy załatwić poprzez stronę www.gov.pl.